We willen jullie nog beter helpen
Pilot telefonische bereikbaarheid
We delen graag onze motivatie achter onze pilot
Tijden veranderen. Een goed product of een goede dienst wordt niet alleen nog maar beoordeeld door - of over - het product zelf. Alles om producten of dienstverlening heen, de algehele ervaring (klantreis), bepaalt voor een groot gedeelte hoe je een product of dienst beleeft.
Omdat we streven naar de best mogelijke klantreis starten we vanaf 1 april met een pilot. Dit doen we om de klantenservice te verbeteren. We willen jou namelijk nog beter van dienst zijn. We hebben hierbij een aantal aspecten genomen waarbij we willen dat:
- Je direct geholpen wordt door de juiste collega
- Zo snel als mogelijk antwoord krijgt
- Diensten of producten die je bij ons afneemt, op tijd worden geleverd
Onze ervaring leert dat telefonische ondersteuning (bij ons) niet optimaal werkt. Programmeurs zijn bij ons namelijk niet als eerste lijn beschikbaar. Je wordt dus al snel doorverbonden of gevraagd om je vraag op de mail te zetten, zodat een van de programmeurs daar per mail bij je op terug kan komen.
Telefoongesprekken die wel worden gevoerd, maar geen probleem oplossen zijn feitelijk zonde van de tijd. Zowel voor jou, als voor ons. We hebben daarom besloten om per 1 april (geen grap) onze telefoonlijnen te sluiten. Dit betreft een pilot en is dus (nog) geen definitieve beslissing.
Beter, sneller
We willen hiermee bereiken dat je beter antwoord krijgt op je vraag. We hebben hiervoor een aantal zaken ingeregeld.
- We hebben meer tijd om je mail snel en adequaat op te lossen
- We hebben een uitgebreide veel gestelde vragen sectie
- We hebben een uitgebreide documentatie voor onze plugins
Jouw mail wordt dus direct toegewezen aan de juiste collega. Dat is de programmeur die voor je website of plugin verantwoordelijk is. Hij (of zij) zorgt dat je een reactie ontvangt, die je rustig door kan lezen. Alle stappen die je eventueel moet volgen, staan stap voor stap voor je uitgelegd. Veel handiger dan functies in PHP via de telefoon uitleggen, vind je niet 😉?
// Mailen wanneer je belt
function belTussendoor() {
// Telefoonnummer
$telefoonnummer = "058 711 09 16";
// Ee-mailadres
$emailadres = "info@tussendoor.nl";
// In plaats van bellen gaan we nu mailen!
echo "In plaats van ons te bellen op $telefoonnummer, kun je ons nu bereiken via $emailadres!";
}
// Start!
belTussendoor();
Uitbellen kan nog wel
We behouden de mogelijkheid om uitgaand telefonisch te bellen overigens wel. Hiermee kunnen we, als de situatie zich voordoet, alsnog telefonisch contact zoeken.