Verbonden.nl

Verbonden verbindt

Marketing

Verbonden Verbindt. En nu zelfs volledig automatisch. De nieuwe website van Verbonden zit boordevol spannende techniek. Lees snel verder.

De klantvraag

Verbonden wil vooruit. Zowel in uitstraling als in mogelijkheden van de website. 

Verbonden wil een website waar men zelf - automatisch - een telefoonnummer of een telefooncentrale kan aanvragen. Dit moet kunnen zonder tussenkomst van een medewerker van Verbonden en binnen 15 minuten te doen zijn.

De nieuwe website moet zorgen voor meer aanvragen en aansluitingen op het platform van Verbonden.

Klanten moeten binnen 15 minuten hun eigen telefonie kunnen regelen.

Een aanvraag moet 100% afgerond kunnen worden zonder tussenkomst van een medewerker van Verbonden.

Automatisch vullen van data en controle op de achtergrond bij de Kamer van Koophandel.

Een huisstijl die past bij de fase, ambitie en het aanbod van Verbonden.

Project highlights

API DEVELOPMENT

Online telefonie

Klanten kunnen realtime telefonie aanvragen. Van een los nummer tot een complete telefonie centrale.

Marketing

Alle lichten op groen

Met een score van gemiddeld 99% staan alle lichten op groen in de Google console. 

Strategy Marketing

41% Stijging

Verbonden sluit na het lanceren van de website gemiddeld 41% meer klanten aan op haar online centrale.

De vraagstelling

Een website die past bij de doelstelling en identiteit van Verbonden. En over de identiteit gesproken? Ook die mag frisser. Het driekleurige logo - refererend aan de verschillende diensten - mag terug naar één. Verbonden biedt namelijk alleen nog maar VoIP. Geen internet en mobiele telefonie meer. 

Ook wil Verbonden dat je via de website zelf - realtime - een telefoonnummer kan aansluiten. Vanaf het moment dat je de offerte aanvraagt moet je binnen 15 minuten over je eigen telefoonnummer kunnen beschikken én daarop bereikbaar zijn. Of dat nu op een vast toestel of een mobiele telefoon is. 

Wireframes website

Verbonden huisstijl

Identiteit

Vorm2 is verantwoordelijk voor de opfrisbeurt van de Verbonden huisstijl. 

Waar Verbonden voorheen zowel VoIP, mobiele telefonie en internet aanbood, is het aanbod teruggebracht naar enkel VoIP telefonie. Dat brengt focus en zorgt ervoor dat Verbonden haar klanten beter kan bedienen.

Die focus is vertaald naar het nieuwe kleurenpallet. Er is afgestapt van drie kleuren, gekozen voor een scherper font en Victor - de hond - mag genieten van zijn honden pensioen. 

Een strakkere, simpelere en toch professionelere uitstraling.

Real time VOIP aansluiting

Als een van de eerste VOIP leveranciers in Nederland, kun je bij Verbonden realtime een telefoonnummer aanvragen

Via een gebruiksvriendelijke omgeving geef je eenvoudig aan wat je wensen zijn, voer je je gegevens in en ontvang je direct jouw persoonlijke VOIP aanbieding.

Heb je je aanvraag digitaal ondertekend? Dan wordt jouw aanvraag direct in behandeling genomen. Via een API koppeling wordt jouw nummer vastgelegd en worden de inloggegevens verzonden. Je bent dan direct bereikbaar.

Verbonden VOIP website

Tijdbesparing

Verbonden.nl bevat ontelbare tijdbesparende oplossingen. Dit levert een tijdbesparing op voor zowel de klantenservice als de bezoeker / klant. Een win-win situatie dus.

Klanten kunnen zelf hun telefonie aansluiting regelen. Je vraagt eenvoudig een offerte aan in de intuïtieve offerte tool. Je kunt de offerte online accorderen met je handtekening en daarna direct je online telefonie centrale inregelen.

Heb je een vraag? Dan kun je vanaf nu terecht in de Verbonden Wiki. Boordevol informatie die automatisch wordt aangevuld.

Regel jouw telefonie 24/7

Via een intuitieve offerte tool vraag je zelf eenvoudig jouw VoIP telefonie aan. Die beheer je vervolgens 24/7 via jouw online beheer omgeving.

Verbonden VOIP centrale
Verbonden VOIP centrale

Postcode en KVK API

Hoe meer velden bezoekers moeten invullen, hoe sneller ze geneigd zijn om uit te stappen. 

Het was dus ook zaak om zoveel mogelijk data, automatisch op te halen. 

Aan de hand van de Kamer van Koophandel, halen we relevante bedrijfsgegevens op tijdens het doorlopen van een offerte. Deze data wordt - indien nodig - aangevuld met informatie uit de Postcode API. 

Op deze manier krijgt Verbonden complete offerte aanvragen, terwijl de bezoeker wordt ontlast tijdens het invoeren van data. 

Postcode API
SEO optimalisatie website

Een keihard SEO kanon

Een perfecte website die niet gevonden wordt, is niets waard. Maar ook campagne voeren op een slechte website, is niet ideaal. 

Bezoeker willen niet wachten tot een website geladen is. Snelheid is enorm belangrijk voor de conversie en dus is de techniek - en snelheid - van een website voor ons een grote prioriteit. 

Samenwerken?

Een goede website hoeft geen geld te kosten. Een goede website is een investering die je terug verdient. Ben je na het lezen van deze case nieuwsgierig geworden en ben je benieuwd naar de mogelijkheden om samen te werken? Laat het ons weten. Want ook wij worden enthousiast van leuke en ambitieuze samenwerkingen!

Person Image Not Found
Rinse Boorsma

Verbonden B.V.

Klant aan het woord

Tussendoor heeft ons verrast

Tussendoor heeft ons verrast met de werkzaamheden. De offerte tool heeft vele malen beter uitgepakt dan we van te voren hadden gedacht. Er is zo goed over nagedacht, dat voel je in alles. Dat de klant vervolgens online automatisch wordt aangesloten, is superieur.

Bekijk ook deze cases