Conversie Optimalisatie

A-B Testing

AB Tests

Website optimalisatie

Vrijwel alle websites dienen een doel. Of het nu gaat om informeren, lead generatie of verkoop. Je wilt dat de website zo goed mogelijk presteert.

Als boeking-kanon was Booking.com een van de eerste websites die begon met A/B tests. Hoe zorgden zij dat bezoekers zo veel mogelijk hotelovernachtingen boeken. Met de vele miljoenen aan advertentie budget en bezoekers, was elke procent die een boeking plaatste van grote waarde.

Ook bij weinig bezoekers

Tegenwoordig is het ook mogelijk om A/B tests uit te voeren met relatief weinig bezoekers. 

De tijd dat er veel bezoekers nodig zijn voor concrete verschillen is (gelukkig) geweest. Wil je optimaliseren voor een relatief kleine doelgroep? Dan helpen wij je graag.

Het kan altijd beter

Absoluut. Het kan altijd beter. Hoewel je soms ook tevreden moet zijn met de resultaten, kan het bijna altijd beter. Of het zinvol is om te blijven finetunen verschilt per website, maar er zijn altijd verbeteringen door te voeren.

Zo beoordelen klanten onze marketing

(5 / 5)

Ermeco, 18 June 2024

Vriendelijke support medewerkers die een snelle en professionele hulp bieden bij vragen en problemen.

Susanne, HR makelaars, 17 February 2023

Iwan van Tussendoor hielp heel pro actief. Hij dacht mee en met oplossingen. Dankzij zijn onderzoek en de terugkoppeling over onze website zijn we inmiddels een flink stuk verder. Iwan had dit niet hoeven doen maar was heel bereidwillig even mee te denken. Dat schept vertrouwen.

Shift Up, 2 November 2021

Erg fijn meedenkend marketingbureau

Alexander, 4 February 2021

De support van Tussendoor is uitstekend! In eerste instantie dacht ik een miskoop te hebben gedaan. Met een klein beetje eigen programmeerwerk en hulp die ik per mail kreeg heb ik als nog exact wat ik wilde. Zeer tevreden.